Logistiikka ja hyvä asiakaspalvelu

Kolmen vaiheen ohjeistus jonka avulla kehität prosessitehokkuuttasi ja asiakaspalveluasi logistiikassa

Vaikka tilaus, toimitus ja laskutusprosessit sähköistyvät, ovat paperiset asiakirjat välttämätön edellytys päivittäiselle liiketoiminnalle. Kuljetustilausten, alusmanifestien, kuorma, -rahtikirjojen ja muiden logistiikkaan liittyvien asiakirjojen käsittely on usein jätetty automatisoimatta. Tämän vuoksi sisäinen toiminta hidastuu ja tieto ei siirry reaaliajassa. Seuraavalla kolmella kohdalla automatisoit asiakirjakäsittelysi:

  1. Sähköistä mahdollisimman aikaisessa vaiheessa:
    Tilaustenkäsittelyn ja laskutuksen tehokas toiminta vaatii nopean tiedon kulun. Paperin liikuttelun sijaan hyödynnä skannereita, monitoimilaitteita ja mobiiliskannausta asiakirjojen siirtämiseksi sähköiseen muotoon. Nopeuden lisäksi toiminnan laatu paranee eivätkä asiakirjat pääse hukkumaan.
     
  2. Nopeuta tilaustenhallintaa ja laskutusta:
    Tehosta tilaustenhallinnan ja laskutuksen automatisoitua tiedonkeruuta oppivalla älytunnistuksella. Automaattisesti poimittavat tiedot voivat sisältää informaation kuljetusmääristä, ajankohdista, asiakkaista, osoitteista, jne. Skannaus voi yksinkertaisimmillaan sisältää pelkän rahtikirjanumeron viivakoodilta tunnistettuna.
     
  3. Arkistoi ja mahdollista yhteiskäyttöisyys:
    Samalla kun tiedot siirtyvät kuljetus- / toiminnanohjausjärjestelmääsi, arkistoi ne pilveen. Tällöin pääset kuljetustietoihin käsiksi koska ja mistä tahansa. Samalla voit antaa oikeudet asiakkaillesi ja sidosryhmillesi heille kuuluviin asiakirjoihin. Tämä parantaa asiakaspalveluasi ja mahdollistaa työtäsi helpottavan itsepalvelun asiakkaallesi.

 

Näin se toimii käytännössä

Työnkulku

Nopean käyttöönoton jälkeen pääsette nauttimaan älykkäästä automatisoinnista.

Työnkulku

Ota yhteyttä

Jorma Messo
liiketoimintajohtaja
0207 909 705
Lähetä viesti
X

Sivustolla käytetään evästeitä.