Pankit ja vakuutus

Asiakaspalvelun ensimetrit.

Nopeuttamalla asiakaspalvelutapahtumaa kiihdytät toimintaasi

  • Asiakkaat ja heidän palveluodotuksensa poikkeavat toisistaan
  • Asiakkaat edellyttävät nopeaa ja tehokasta palvelua
  • Asiakaskohtaamisista suureen osan liittyy yhä asiakirjoja
  • Asiantuntijoiden pitää saada keskittyä asiantuntijatyöhän

Näihin lähtökohtiin tarjoamme asiakkaillemme yhtenäisen ja kustannustehokkaan asiointirajapinnan niin mobiilista, webistä, s-postista kuin paperistakin.

Älykkään ja oppivan automaation sekä ohjelmistorobotiikan mahdollistama rutiinitekemisen minimointi ja työn uudelleen jakaminen ovat olennaisia tekijöitä projekteissamme. Mitä helpommin ja nopeammin toimeksiannot, sopimukset ja hakemukset pystytään käsittelemään, sitä kustannustehokkaampaa ja asiakasystävällisempää toiminta on. Avullamme myös seuranta ja sähköinen arkistointi helpottuvat.

Ota yhteyttä

Jorma Messo
liiketoimintajohtaja
0207 909 705
Lähetä viesti
X

Sivustolla käytetään evästeitä.